Tilbake til Om DNT
Kart

Strategiske samarbeidspartnere

Våre partnere hjelper oss til å gi flest mulig naturopplevelser for livet. Med deres bidrag kan vi gjennomføre viktige prosjekter, arrangementer og aktiviteter gjennom hele året. Vi takker varmt for støtten!

Turpartnere

Gjensidige
Finse - Aurlandsdalen Tema
Publisert: 03. november 2023

Gjensidige

Som DNT medlem har du gunstige forsikringsfordeler i Gjensidige. Du får rabatter på reiseforsikring, innboforsikring og bilforsikring dersom du ikke har disse forsikringene i Gjensidige fra før. Med gode forsikringer kan du nyte turen enda mer. Målinger viser at våre medlemmer er svært fornøyd med hvilke skader forsikringene dekker, kundebehandlingen og oppgjørstiden i Gjensidige

Bergans
Bilder tatt på turen Klassikeren i Aurlandsdalen. Tredagerstur med start på Finse. Går innom Geiterygghytta, videre til Aurlandsdalen Turisthytte Østerbø før den går ned i Vassbygdi.
Publisert: 20. mars 2024

Bergans

Gilde

Gilde

Norsk Tipping
Ettermiddag på Tyssevassbu
Artikkel

Norsk Tipping

NorgesGruppen
Kom deg ut-dagen 7. februar 2016.

NorgesGruppen

Alfa
Andre etappe av trekanten i Trollheimen mellom Jøldalshytta og Trollheimshytta. Tips

Alfa

Alfa er et norsk familieeid sportskomerke som har eksistert i 90 år. Alfas visjon er å bidra til bedre turopplevelser ved å tilby en uovertruffen kombinasjon av kvalitet og komfort, gjennom ren, ærlig og brukersentrert produktutvikling som utfordrer gjeldende standarder.​​​​​​​ Alfa ser det som en viktig del av sitt virke å vise samfunnsansvar og ikke minst ta et standpunkt i samfunnet vi er en del av.

Devold
Bærekraft

Devold

Entur