Sota Sæter

Skal du arrangere en større samling er du hjertelig velkommen til Sota Sæter

Sota er et fantastisk utgangspunkt for bedrifter, større grupper, selskap, konfirmasjon og bryllup. Etter fem sesonger har vi god erfaring med å legge til rette for møter, mindre konferanser, større grupper og lag, bryllup og selskap. Vår håndlaftede spisesal er stor nok til og romme selskap på opp til 60 personer. Planlegger du et arrangement utenom våre normale åpningstider, ta gjerne kontakt på e-post

Publisert: 05. oktober 2023
DNTs tilbud

Praktisk informasjon for bedrifter

• På Sota Sæter DNT har vi 86 sengeplasser fordelt på 10 eventyrlige bygg.
  • Vi har en stor spisesal som egner seg for møte/minikonferanse med opp til 60 personer, samt et mindre møterom til ca. 15 pesoner.
  • Prosjktor og høytalere er tilgjengelig.
  • Vi kan tilby både 3- og 5-retters meny basert på lokale og sesongrelevante råvarer.
  • Det er bilvei helt frem til seteren både sommer og vinter.

I løpet av tiden som vertskap på Sota Sæter har Ove og hans team opparbeidet seg gode erfaringer med å tilrettelegge og arrangere samlinger for bedrifter og større grupper, bryllup, selskap og konfirmasjoner.

Vi hjelper deg gjerne gjennom prosessen med ditt arrangement og vi har høstet erfaringer fra blant annet lokale og nasjonale bedriftssamlinger, lokale og internasjonale bryllup, korpssamling og mindre selskap og merkedager.

Din dag og ditt arrangement er viktig for oss, ta gjerne kontakt slik at vi kan starte planleggingen av ditt arrangement.