Julelunsj og julemiddag for bedrifter

Julelunsj og julemiddag med kollegaer hører førjulstiden til. Unn dere å komme litt vekk fra byens mas og kjas, og legg dette til Sæteren Gård .

Publisert: 14. oktober 2024
Artikkel

I år tilbyr vi både julelunsj og julemiddag. Om dere ønsker å kombinere dette med en faglig del, har vi fine møtefasiliteter.

🎄 Julemiddag kr 590,- /person:

Velsmakende buffet bestående av lun ribbe, medisterkaker, julepølse, bakt sellerirot og vegisterkaker, rødkål, dampete poteter, ribbesaus og tyttebær.

Og selvfølgelig riskrem med rød saus, samt kaffe, til dessert.

Julemiddag tilbys: Fredag 15.november, lørdag 16.november og lørdag 23.november.

🎄 Julelunsj kr 395,- /person:

Fristende buffet bestående av lun ribbe, bakt sellerirot, waldorfsalat, potetsalat, sylte, julesild, roastbiff, remulade, røkelaks, eggerøre, spekeskinke og fenalår, lefse, flatbrød, brød, tyttebær og sennep.

Og selvfølgelig riskrem med rød saus, samt kaffe, til dessert.

Julelunsj tilbys: Fredag 29.november og 6.desember.

Velkommen til julepyntet låve med fyr i peisen og hyggelig førjulsstemning!

Ta kontakt for mer informasjon og bestilling på seterengard@dnt.no

Dette gjelder også om dere har andre ønsker for datoer.

Foto: Daniel Jacobsen