Dronebilde Liomseter, Langsua.

Spesielle vilkår ved billettkjøp for transporttilbud til/fra Liomseter

Spesielle vilkår gjelder for transporttilbudet for Liomseters gjester, som er satt opp i regi av DNT Oslo og Omegn i samarbeid med DNT Liomseter turisthytte og Gausdal Drosjesentral DA som transportør.

Publisert: 05. juni 2024
Artikkel

Den reisendes rettigheter

• Billettkjøpet er bindende, det er ingen mulighet for refusjon.
  • Billetten gjelder for en enkelt reise på strekningen for det antall personer det er bestilt for.
  • På forespørsel, så er det mulig å bytte reisedato for bestillingen dersom det er ledig kapasitet på ønsket dato. Bytte av reisedato må skje skriftlig til liomseter@dnt.no innen kl. 15 to dager før reisedato, og er kun mulig ved bytte til samme dato for alle billetter tilknyttet bestillingen.

Reisegaranti

DNT Oslo og Omegn forplikter seg til å gjøre vårt beste for at du skal komme frem til rett tid. Dersom det likevel skulle oppstå forsinkelser eller andre uforutsette hendelser, vil vi gjøre det vi kan for å;

• Gi deg best mulig informasjon om hva som skjer, og så tidlig som mulig.
  • Bistå med å ordne alternativ transport for strekningen du har bestilt for.
  • Ved forsinkelse på mer enn 40 minutter, så vil den reisende kunne få tilbakebetalt billettkjøpet ved å sende inn søknad om dette til info.oslo@dnt.no innen 1 måned fra reisedato. Husk å legge ved ordrebekreftelsen som skjermbilde eller vedlegg.
  • Skulle det oppstå forhold utenfor vår kontroll (force majeur), som gjør at vi må kansellere transporttilbudet før reisens start, så vil den reisende få beskjed så tidlig som mulig og få refundert billettkjøpet.

Vår transportør

Transporttjenesten utføres av vår samarbeidspartner Gausdal Drosjesentral DA, som kjører etter de lisenser og regelverk som gjelder for persontransport i Norge.