Tilbake til Aktuelt

Ombruksuka og Grønn fredag

Visste du at nordmenn er på topp i verden i pengebruk på sports- og friluftsutstyr? Faktisk passerte omsetningen i norske sportsbutikker i 2020 hele 21,5 milliarder kroner!

Publisert: 16. september 2024
Foto:

Som et motsvar til salgsfenomenene Black Friday og Black week sparker vi i Larvik og Omegns Turistforening i gang Ombruksuka med Grønn fredag den 22. november!

Denne dagen vil det er tursenterets åpningstider være salg av kaffe og vafler i tillegg til vipps-salg av pent brukt turtøy!

Ta turen da vel, og sikre deg flotte julegaver til lave priser!

Ombruksuka 2024
22. november - 1. desember arrangeres Ombruksuka i Vestfold. Uken har fokus på ombruk, reparasjon og utlån.

For å ta vare på ressursene våre, klima og miljø så må vi bli enda flinkere til å ta vare på tingene våre fremover!

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening