Tilbake til Ytre Nordfjord turlag
Fjell

Vintertrimmen 2024 - Trimpoeng!

Vi har frå i år valgt å ta Vintertrimmen inn i den digitale verden!

Nytt av året er at Vintertrimmen er gratis til alle som deltek.

For å delta må du laste ned appen Trimpoeng og registrere ein personleg brukar. Konkurransen heiter Ytre Nordfjord Vintertrim 2024 og vil vere åpen for registering fra 1. oktober så ein kan gjere seg kjent i appen. Konkurransen går fra 15. oktober til 21. april.

Det er totalt 25 turmål der man kan samle poeng. Kor mange poeng kvart turmål gir, er avhengig av vanskelighetsgrad.

Her finn man dei vanlige vintertrimmåla, men også nokre turmål med lavere terskel, som Lefdalsvatnet, monumentet på Øyna og Mehuken vindmøllepark.

Ikke alle turmålene er fysisk markert i terrenget, men ved hjelp av Trimpoengappen kan du sjekke deg inn på turmåla.

Korleis fungerer det?
For kvar gang du sjekker inn på et av turmåla samlar du poeng. Du kan gå til samme turmål flere ganger, men det må gå minst 8 timer før du kan sjekke inn på nytt. Du kan følge med i appen på korleis du sjølv og andre ligger an.

Premiering
Det skal lønne seg å samle Trimpoeng og vi kan friste med flotte premier sponsa av lokale samarbeidspartnarar. Hovedpremien i år er eit weekendopphald for 2 personer på Knutholmen i Kalvåg, premien er sponsa av Sparebanken Sogn og Fjordane og alle som har samla over 200 poeng er med i trekning av denne premien.

Før du legg ut på tur
Vi anbefaler alle å bruke nettsida UT.no godt ved planlegging. Her ligg detaljerte og gode turbeskrivelser. Fleire turar har forskjellige stiar og mogelegheiter. Benytt gjerne anledninga til å sjekke inn på SjekkUT appen.

Turene tar dykk på eige ansvar, og vi ber dykk være forsiktige, ta hensyn til turvettreglane og ta trygge veivalg. Vi ønskjer dykk alle ein god tur!

Bli frivillig i Sogn og Fjordane