Harestua Turpadlelag

Mer vannaktivitet i DNT Hadeland!

Nå blir det mer vannaktivitet i DNT Hadeland! Det er en glede å meddele at Harestua turpadlelag slår seg offisielt sammen med DNT Hadeland over nyttår, men det praktiske samarbeidet starter allerede nå i juni. Dette markerer vi med tre introkurs i havkajakk så alle har muligheten til en kajakksommer med DNT Hadeland!

Vår medlemsforening

DNT Hadeland har fra før hatt en del vannaktivitet i form av kanoturer og diverse fellesturer, men aldri hatt et eget padlelag. Siden målene til begge turlagene handler om et lavterskeltilbud til lokalbefolkningen håper vi at flere vil få gleden av aktivitetene vi sammen skal skape fremover. Harestua turpadlelags målsetning er å skape et positivt og inkluderende miljø for samvær og trygg padling. Vi ønsker å være like mye et lag for den ferske som for den erfarne padleren.

DNT Hadeland
DNT der du er